vrijdag 18 januari 2013

Da's pech, weer een dop weg.........

Musty en Moppie hebben een bijzondere facinatie voor het bad. Als ik in bad ga, komen ze graag op de rand zitten. Met de pootjes het sop uit het bad hengelen is een favoriet spelletje. Wat minder leuk is, is het mysterie van de dop. Om het bad vol met water te laten lopen, is natuurlijk een dop nodig. Sommige mensen noemen het een stop, hoe dan ook er moet iets op de afvoer om ervoor te zorgen dat het water niet wegloopt. Als ik klaar ben met badderen gaat de stop eruit en leg ik hem op de badrand. Hmmmm, dat vinden de heren wel interessant. Dus op een dag wilde ik weer lekker gaan diepzeeduiken, kon ik toch nergens de stop vinden. Dat is lastig badderen natuurlijk. Gelukkig hebben we beneden in de gootsteen dezelfde maat stop, dus die even opgehaald. Later in de week hebben we een nieuwe stop gekocht. Maar helaas, ook die heeft niet lang geleefd. Vandaag was ik hem alweer kwijt. Kan toch niet echt weg zijn, zou je zeggen? Dus we hebben werkelijk alles afgezocht, maar helaas. Hoe dat kan? Nou, de waarschijnlijke oplossing ligt in het toilet. Het toilet staat naast het bad. Als de dop op de rand ligt, en één van de heren geeft er een klap tegen, kan hij "per ongeluk" in de toiletpot belanden. Kevin zou hem dan met zijn duffe kop de volgende ochtend met gemak kunnen doortrekken. Dus, dat is pech, twee keer een dop weg. Maar weer even een nieuwe halen dan, deze keer met kettinkje? Ben benieuwd wat ze daarvan vinden.

Zal ik erin springen??????

Heee, leuk, water.....

Oh, kijk nou, daar ligt dat speeltje weer.....


Ja hoor, ik kan er net bij....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten