maandag 11 februari 2013

Wie is de baas? Frodo is de baas!

Hallo beste lezers. Hier weer een berichtje van uw altijd Fraaie kater Frodo. Kijk, ik heb die vieze vlooienbalen eens bestudeerd en ben tot een conclusie gekomen. Wij, katten,  hoeven slechts met ons hoofd ergens langs te strijken om te laten weten dat wij er de baas over zijn. Het mensvolk denkt dan ( ze zijn ook zo onozel schattig) dat wij hun aardig vinden, pfff, ze snappen ons ook echt niet!  Nee mensvolk, het betekent slechts dat u ons bezit bent en dat andere katten dus niets bij u te zoeken hebben. Maar ach, we vinden u wel lief hoor!
Hoe dan ook, de smerige hijgers hebben een hele andere methodiek. Voor hen is slechts een koppie geven niet voldoende. Nee, zij liggen ergens op te rollen, om er een geur aan af te geven en aan te geven dat zij eigenaar zijn. Nadat ik deze studie had voltooid, heb ik het natuurlijk uitgeprobeerd.
Twee van de stinkende haarballen hebben namelijk een eigen kennel hier in huis. Nou ja, ze denken dus dat die kennel van hen is. Maar kijk, wie is hier nu eigenlijk echt de baas? Juist, Frodo is de baas. Dus tijd om het aan de ranzige blaffers duidelijk te maken. Dus ik die kennel in en niet alleen een kopje geven, nee ik ging heerlijk liggen rollen door die kennel heen. Het hele dekentje rook heerlijk naar mij! Geweldig. Tja, die éne witte woefer kwam direct kijken.  Nou mensen, zij durfde geen stap meer in de kennel te zetten! Missie geslaagd!
Wie is de baas? Juist, Frodo is de baas!

 
 

1 opmerking:

  1. Maakt niet uit waar zo een warm zacht kleedje ligt ligt overal lekker zacht en warm!

    BeantwoordenVerwijderen