zaterdag 25 mei 2013

Nieuw mandje....

Tja mensen, het moest er een keer van komen. De oude mandjes lagen nog heerlijk, maar ze zagen er niet zo fris meer uit. Dus wij hebben het baasje en vrouwtje maar eens gesommeerd om iets nieuws aan te schaffen. En ja hoor, wij zijn best tevreden met het resultaat.
We hebben een klein rond mandje met wollig randje, dat vindt Musty wel aardig en we hebben een grote plastic mand met heerlijk kussen, die heb ik(Moppie) mij maar toe geƫigend. Musty begint trouwens al aardig uit te dijen, hij wordt eigenlijk gewoon dik, maar ik blijft natuurlijk rank, slank en sportief, dat begrijp je wel. Musty pas al bijna niet eens meer in het kleine mandje, ach, is niet erg. Zo af en toe laat ik hem bij mij in de grote mand liggen, is wel zo warm en met het weer van tegenwoordig is dat dus best lekker.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten